Sider

søndag 24. oktober 2010

Gratis verktøy for publisering av bøker

I dag kom jeg over et verktøy som lar oss publisere elevenes (eller alles) digitale bøker, enten de nå er i form av et tekstformat eller presentasjonsformat.
Lastet derfor opp en kort presentasjon av etwinning og registreringsprosessen der:



Dette verktøyet tror jeg vi med hell kan benytte oss av når vi vil at foresatte (andre) skal få se noe av det elevene produserer;-)

Er du interessert? Gå til WoBook, og registrer deg for en gratis konto (tar knapt ett minutt) - brukervennlig verktøy:-)

7 kommentarer:

  1. Venter på bekreftelse. Tar lang tid. Ventet over en halv time nå. Ser spennende ut dette ;)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Flott opplegg... skal se nærmere på dette :)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg forsøkt to ganger,men confirmasjonsmeldingen kommer ikke...

    SvarSlett
  5. PS. Min kommunemail blokket nok aktivitetslink-mailen, så jeg opprettet konto vha hotmail (yahoo/gmail går sikkert like fint)

    SvarSlett
  6. Dette bør være av interesse for flere. Legger det ut som oppslag!

    SvarSlett
  7. Så spennende:-) Dette skal jeg ta med meg tilbake til mine lærere:-)

    SvarSlett