Sider

lørdag 2. oktober 2010

Vil du blogge og reflektere, eller skrive tradisjonell moduloppgave?

Tar dere en ørliten utfordring - klikk på lenka mi under og bli med på "verdens korteste undersøkelse";-


Klikk her for å få frem spørsmålet


Foreløpig resultat, per 3. okt. kl 14.35:

Resultat per 3. okt. kl 21.35 - 5 personer har hittil svart (meg selv inkludert) - og vektskåla viser at blogging leder, flott!



Jammen tikket det ikke inn et nytt svar her, resultat per 3. okt. kl 22.40:

Nå har 8 avgitt svar, fremdeles leder bloggingen her, hurra:-))
Resultat per 4. okt. kl 23.30 - 12 personer har besvart (Kjell Atle, dette kan bli moro!)


Kveldens nyinnhentede resultat, 5. okt. kl 20.10, viser et overveldende flertall (13 svar, vi er 27 studenter, så vidt jeg vet) på blogging;-) Men nå kan det jo være at de som velger tradisjonell moduloppgave ikke er så ofte i bloggosfæren - sånn sett er det ikke sikkert at resultatet gjenspeiler hele klassens valg. Og for alt jeg vet, så kan det jo være andre enn medstudenter som avgir stemme her (ivrige bloggere, kanskje) ;-))


Resultat per 7. okt. kl 23.30 - 15 har svart:

Resultat per 8. okt. kl 21.50, blogging øker forspranget sitt:

Forspranget økes ytterligere for blogginga, nå har det kommet inn 17 svar (av 27 mulige).

9 kommentarer:

  1. Da har jeg besvart undersøkelsen og blittmedlem av spørreundersøkelsesprogrammet. Nå skal ansatte få prøve seg, ja...

    SvarSlett
  2. Stilig - du er tøff som tester ut nye ting;-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Har svart på undersøkelsen og blitt medlem som Bjørg. Har ikke prøvd den enda, men veldig spennende! Synd at du skal skrive oppgave, men kanskje du kan legge ut deler av den?

    SvarSlett
  4. Hei, Per Johan!
    Hvis du referer til blogg/moduloppgave-undersøkelsen her, så er svaret: jeg oppdaterer med ujevne mellomrom det stående resultatet (lurer veldig på om andre som ikke tilhører studiet vårt er med og svarer, he he)

    SvarSlett
  5. Hei Eva
    Da har jeg også besvart undersøkelsen:-) Kanskje jeg skal tørre å prøve meg på en undersøkelse i gjengen min jeg også???:-)
    Tenker kanskje å levere blogg, men re redd for nivået ligger høyt over mitt eget:-/

    SvarSlett
  6. Hege Alice, du bør da så absolutt levere blogg - dine innlegg er jo så i tråd med retningslinjene; leser pensum og gir dine betraktninger og refleksjoner - på høyt nivå, slik jeg ser det. Blogginga handler ikke om å "leke seg" (slik jeg gjør for det meste)!

    SvarSlett
  7. Takk for tilbakemelding, Eva:-)
    Artig å innom bloggene nåer man først har blitt litt aktiv, for da blir det jo veldig spennende å følge med:-)

    Skal man ikke legge inn noe på kommentarer i egen blogg???? Det kan jeg ikke huske å ha fått med meg, noe du kan se på bloggen min:-)
    Skal prøve å få til en praksisendring framover.

    SvarSlett
  8. Hei, Hege Alice!
    Tusen takk for nytt besøk! Helt enig at det er kjekt og spennende å lese hverandres blogger!

    Ang. kommentar på kommentarer i egen blogg: Vi skal i alle fall ikke skrive noe av faglig art der, for det skal vi poste som nytt innlegg (KAH viste til skrivet som ligger på ITL, Noen råd til bloggerne, ligger i mappa som heter Modulinformasjon).

    Men om vi "småsnakker litt" her og der, går nok fint (KAH, arrester meg hvis jeg tar feil) ;-))

    Vi blogges!

    SvarSlett