Sider

lørdag 11. september 2010

Kan skolelederen benytte seg av reklamens makt?

Jeg har nå bestemt meg for at jeg skal skrive tradisjonell moduloppgave, og derfor blir bloggingen en ren hobby.
I kveld ramlet jeg over en kjekk sak, noe som reklamer ofte benytter seg; animasjon for å fange forbrukerens oppmerksomhet (jeg tipper at dere også ble fanget, og fulgte først med på innholdet som skred frem i boksen min):

Dagens ord


Kan dette være en ide for å sikre seg at ansatte/elever leser hans meldinger?

Ha en finfin lørdagskveld!

3 kommentarer:

  1. Hei Hobbyblogger,
    I alle fall verdt et forsøk! Jeg fulgte i alle fall med til siste bokstav.

    SvarSlett
  2. Denne var artig! Hvor finner man denne animasjonen/appen?

    SvarSlett
  3. For å lage animasjonen, går jeg på http://wigflip.com/screedbot/
    Følg anvisningene (meget korte/enkle).
    Når du har lagret den på pc-en, må du finne deg noen som kan lagre den på nettet for deg, gå til f.eks. http://photobucket.com, registrer deg for gratis konto (de kan nemlig lagre dine animasjoner, sånn at du kan embedde dem i bloggen din).
    Lykke til!

    SvarSlett